5клас Урок № 9 Підсумковий урок по темі «Планета
Земля як середовище життя»
Сьогодні на уроці ми проведемо
різноманітну навчальну роботу, яка допоможе вам повторити, закріпити та
систематизувати отримані знання з даного розділу. А головне впевнимося, що ми
вже більше розуміємо довкілля і наше місце в ньому.
ПЕРЕВІРКА ЗНАННЯ ФАКТИЧНОГО
МАТЕРІАЛУ
- Тест для себе
«Доповни речення»
Тварини діляться за харчуванням на такі види________________
(травоїдні, хижаки, всеїдні).
Живі істоти складаються з______________(клітин) діляться на
багатоклітинні та________________________________(одноклітинні).
Основні частини клітини — це______________________(оболонка,
ядро, цитоплазма).
З тканин формуються_______________________________(органи).
Зелений колір більшості рослин зумовлений особливою речовиною —________________________________________(хлорофілом).
Основні органи квіткових рослин — це________________________
_____________________________________(корінь, пагін, квітка, плід).
Поступові зміни в будові організмів називають_
(розвитком). Властивість організмів давати потомство, яке має
ознаки батьків, називається_____________________(розмноженням).
Середовище життя живих організмів різноманітне, це і________
______________________________(повітря, ґрунт, водне середовище).
Гриби мають ознаки і (рослин, і тварин).
Гриби за їх вживанням у їжу діляться на_
Дріжджі є спиртові і (хлібопекарські, пивні).
(їстівні, неїстівні та отруйні).
їх використовують для виготовлення таких продуктів харчування,
як___________________________________________________________
_________________________________________(хліб, квас, пиво, спирт).
Харчові ланцюги існують в усіх екосистемах — як природних, так
і________________________________________________(штучних).
- Бактерії та гриби розкладають рештки відмерлих організмів.
- Ворони та шуліки належать до групи «Санітари природи», бо вживають тільки
мертвих тварин.
- До штучної екосистеми належить дендропарк.
- Соковиті стебла мають рослини пустель, щоб створювати запас води.
- Найменша частина організму — це орган.
- Спільна ознака рослин — це пристосування до середовища.
- Штучні екосистеми нестійкі і тому потребують утручання та догляду людини.
- Харчовий ланцюг — це послідовність організмів, у якій кожен попередній
організм є їжею для наступного.
ПЕРЕВІРКА ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ І ВМІННЯ САМОСТІЙНО
ПОЯСНЮВАТИ ЇХНЮ СУТНІСТЬ, НАВОДИТИ ПРИКЛАДИ
Завдання. Дайте визначення понять: організм, середовище життя, клітина,
орган, цитоплазма, екосистема.
ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ У СТАНДАРТНИХ І ЗМІНЕНИХ УМОВАХ
1. Складіть кросворд із назв порід дерев. Розставте так назви порід дерев,
щоб утворити назву групи, до якої вони належать — дерева.
Крос1
2. Складіть кросворд про органи рослин.
3. Відгадайте наведений кросворд «Природа».
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- Повторити параграфи теми «Планета
Земля як середовище життя»
-За бажанням : навчальний проект :
«Рослинний і тваринний світ своєї місцевості»
ТЕСТУВАННЯ
Тестове
завдання активне
Завдання необхідно виконати
до 28 квітня 17:00
Код доступу 415177
Комментариев нет:
Отправить комментарий