5клас Урок №9 Підсумковий урок по темі «Планета Земля як середовище життя»



5клас Урок № 9 Підсумковий урок по темі  «Планета Земля як середовище життя»
 Сьогодні на уроці ми проведемо різноманітну навчальну роботу, яка допоможе вам повторити, закріпити та систематизувати отримані знання з даного розділу. А головне впевнимося, що ми вже більше розуміємо довкілля і наше місце в ньому.
 ПЕРЕВІРКА ЗНАННЯ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ 
- Тест для себе


































 «Доповни речення»
Тварини діляться за харчуванням на такі види________________
(травоїдні, хижаки, всеїдні).
Живі істоти складаються з______________(клітин) діляться на
багатоклітинні та________________________________(одноклітинні).
Основні частини клітини — це______________________(оболонка,
ядро, цитоплазма).
З тканин формуються_______________________________(органи).
Зелений колір більшості рослин зумовлений особливою речовиною —________________________________________(хлорофілом).
Основні органи квіткових рослин — це________________________
_____________________________________(корінь, пагін, квітка, плід).
Поступові зміни в будові організмів називають_
(розвитком). Властивість організмів давати потомство, яке має
ознаки батьків, називається_____________________(розмноженням).
Середовище життя живих організмів різноманітне, це і________
______________________________(повітря, ґрунт, водне середовище).
Гриби мають ознаки і (рослин, і тварин).
Гриби за їх вживанням у їжу діляться на_
Дріжджі є спиртові і (хлібопекарські, пивні).
(їстівні, неїстівні та отруйні).
їх використовують для виготовлення таких продуктів харчування, як___________________________________________________________
_________________________________________(хліб, квас, пиво, спирт).
Харчові ланцюги існують в усіх екосистемах — як природних, так і________________________________________________(штучних).
- Бактерії та гриби розкладають рештки відмерлих організмів.
- Ворони та шуліки належать до групи «Санітари природи», бо вживають тільки мертвих тварин.
- До штучної екосистеми належить дендропарк.
- Соковиті стебла мають рослини пустель, щоб створювати запас води.
- Найменша частина організму — це орган.
- Спільна ознака рослин — це пристосування до середовища.
- Штучні екосистеми нестійкі і тому потребують утручання та догляду людини.
- Харчовий ланцюг — це послідовність організмів, у якій кожен попередній організм є їжею для наступного.

 ПЕРЕВІРКА ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ І ВМІННЯ САМОСТІЙНО ПОЯСНЮВАТИ ЇХНЮ СУТНІСТЬ, НАВОДИТИ ПРИКЛАДИ
Завдання. Дайте визначення понять: організм, середовище життя, клітина, орган, цитоплазма, екосистема.

ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ У СТАНДАРТНИХ І ЗМІНЕНИХ УМОВАХ
 «Кросворд»
1. Складіть кросворд із назв порід дерев. Розставте так назви порід дерев, щоб утворити назву групи, до якої вони належать — дерева.
Крос1
2. Складіть кросворд про органи рослин.
3.  Відгадайте наведений кросворд «Природа».




 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- Повторити параграфи  теми «Планета Земля як середовище життя»
-За бажанням : навчальний проект : «Рослинний і тваринний світ своєї місцевості»

ТЕСТУВАННЯ
Тестове  завдання активне
Завдання необхідно виконати до  28 квітня 17:00 
Код доступу 415177
Використайте  цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Шановні п'ятикласники! Працюємо дистанційно.На блозі ви знайдете теоретичний матеріал, тренувальні вправи, посилання на відео та презен...